Anda pengunjung blog ke :

Ahad, 2 Januari 2011

Bila Balik

































































































































Bila balik kampus, banyak yang perlu ditinggalkan.
Ditinggalkan lebih sedih dari meninggalkan (ya, saya faham perasaan mak dan ayah).
Nak buat macam mana kan..kalau tak balik, tak belajar.
Bila tak belajar, macam mana nak kerja bagus2.
Ada yang seronok dan ada yang tak seronok tentang perkara yang ditinggalkan.
Tak apalah, namanya pun kehidupan.

Tapi bagi saya....cuti, baru bermula! Yeah~!


______________________________________
Iklan :

"Minta maaf" : Perkataan yang saya, anda, kita selalu lupa untuk gunakan.

4 ulasan:

TunTeja berkata...

takpe deqyah! setahun je lagi.teruskan perjuangan!!! :)

anisyud_01 berkata...

hahaha..part de pokok tuh dh srupe pokok apad lak ak tgk..=)

chemie berkata...

dekyah..selamat ber'cool'iah n praktikum~

Nurul Hidayah Isnin berkata...

dayah : ahhhahh,sama2 lah kita teruskan perjuangan.. setahun 2 nk bagi rasa lama pn x pe.. sbb ia pasti x akan berulang lpas ni..

anis : yg apad 2 pkok sawit.. kt endau byk pokok kelapa biasa je..haha!

kak oumi : cooliah ya...hehe...nice word.. thanks kak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath - Anniversary

Suka