Anda pengunjung blog ke :

Isnin, 6 Disember 2010

Peristiwa 2011

Pejam..celik.
Pejam..celik.
Ada yang pejam tak celik celik.
Ada yang pejam, celik, tapi nampak masih lagi pejam.
Ada yang celik, tapi nampak mcm pejam sbb orang tu mata sepet.

Rupa-rupanya
2011 hampir menginjak, lebih kurang 25 hari sahaja lagi.
1431 H pun baru sahaja meninggalkan kita.
Perancangan demi perancangan harus dilakukan.
Sebelum merancang pasti kena lihat kalendar.
Bila cuti, bila mula kerja, bila mula belajar.
Nah, kat sini saya dah tapis tarikh-tarikh penting khas untuk semua.

______________________________________________

2/3 Januari : Naik cuti sekolah
3-4 Februari : Cuti Raya Cina
15 Februari : Maulidurrasul
12-20 Mac : Cuti sekolah
17 Mei : Cuti Hari Wesak
28 Mei - 12 Jun : Cuti Sekolah lagi
1 Ogos : Awal Ramadhan
27 Ogos - 4 September : Cuti sekolah lagi dan lagi
17 Ogos : Nuzul Al-Quran
30 Ogos : Hari Raya Aidilfitri
31 Ogos : Hari Merdeka
16 September : Hari Malaysia
26 Oktober : Cuti Raya Deepavali
6 November : Hari Raya HAji
19 November : Cuti sekolah bermula lagi!
27 November : 1 Muharam 1433H

* Bersyukurlah tinggal di Malaysia kerana di Malaysia ada banyak cuti. Asalkan ada perayaan sahaja, semua orang akan bercuti. Kat negara lain ada ke cuti sebanyak ni? Jawablah sendiri..Jumpa lagi! =)

2 ulasan:

Ila Aqilah berkata...

dah siap post takwim tahun depan..
bagus! pandangan ke hadapan..hehe

Nurul Hidayah Isnin berkata...

hehe..senang nnti..kalo org tnya cuti bila..refer je sini..
haha..bukn pk nk blaja ke,prktkum ke..
pk cuti je...teruk perangai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath - Anniversary

Suka