Anda pengunjung blog ke :

Jumaat, 17 Disember 2010

Dah MAsuk! Dah MaSuk!

A : Dah masuk! Dah masuk!
B : Apa yang dah masuk tu A weh??
A : Dah hampir sebulan aku tunggu dia masuk..tapi tak masuk2..
B : Kenapa? Kau menang sijil premium BSN ke?
A : Hari-hari aku beli surat khabar. Hari2 aku bukak surat khabar online. Terbalas juga penantian aku.
B : Cepatlah cerita apa bendanya nih?
A : Oh, syukur2.. Akhirnya masuk surat khabar juga.
B : Ngko ni mcm suka je nak pelempang laju2 jurus ke 7 dari aku A. Baik ko cerita sebelum kena.
A : Ehhh, x nak..! Muka aku belum masuk insuran lagi. Kalau nak tahu.. Nah, pegi klik kt TULISAN BAWAH ICON ni. Selamat membaca. =)







KLIK SINI


* Skrip dan dialog adalah rekaan semata-mata. Tidak ada kaitan dengan dunia nyata mahupun dunia maya. Sekian.

5 ulasan:

Ila Aqilah berkata...

wah bangga2!
tahniah kalian =)

Cikgu Wan berkata...

tahniah kepada pelajar ipg kita....masuk paper sebab tujuan yang baik.....well done!!!

hazhuahn88 berkata...

haha..tahniah2!

Nurul Hidayah Isnin berkata...

qilah : terima kasih.. kebanggaan anda, kebanggan kami jua. *ayat iklan

cikgu wan : gulp, dalam mksdnya tu. betul.. yg pntg berita yang baik2..teimas.

wan : tahniah utk anda juga..

Cikgu Wan berkata...

hehehehe....=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath - Anniversary

Suka