Anda pengunjung blog ke :

Isnin, 13 Jun 2011

Sate Kajang..pernah makan ke?

Oghang slalu duk ceghita ceghita Sate Kajang.
Sebut Kajang je mesti sebut pasal sate.
Sebut sate je mesti sebut pasal Kajang.
Walhal kat Johor Bahru, kat Melaka, hatta kat Endau pun ada sate.

Oleh sebab itu saya dan adik beradik pun bercadang untuk
membongkar sendiri isu Sate Kajang.
Dan di sini lah kami...



Restoran Sate Kajang Haji Samuri di Kajang.
Kedai Sate dua tingkat dan besar
Mempunyai banyak cawangan disekitar pantai Barat.
Pesanan sate dibuat di kaunter dan makanan akan dihantar.




Mempamerkan pelbagai kenderaan antik dan klasik
di hadapan kedai sebagai salah satu tarikan Sate Kajang Hj Samuri





Tengok pun dah lapaq nak buat cmna ni??
Pelbagai jenis sate ada dijual seperti :
ayam, daging, unta, perut lembu, hati ayam, kijang, arnab, dan lain-lain.







Panorama di sekitar Kedai Sate Haji Samuri :

Taman Permainan
Blok Balai Polis
Dewan Bandaran MPK
Dataran (motor mini)


Memang tak silaplah kalau orang cakap sate Kajang ni sedap.
Sebab memang sedap sangat. Terutamanya sate perut lembu dia.
Alhamdulillah..akhirnya kami pulang dengan perut yang kenyang.
Isu Sate Kajang akhirnya terjawab~


*Promosi Restoran Sate Kajang ini tidak mendapat bayaran dari mana-mana pihak,
hanyalah sekadar untuk berkongsi pengalaman.
Sekian.

2 ulasan:

Rainbow Chick Resources berkata...

AHEM2...mn gambo ak ??? hek3

Nurul Hidayah Isnin berkata...

ahaha...ko masa tu naik train siap..
mcm mana nk ada gmbr..
baru nak pow og kajang..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath - Anniversary

Suka