Anda pengunjung blog ke :

Selasa, 14 Jun 2011

Meriki Bukit Gambang

Dahulu, apa yang saya tahu..
Di Gambang, Pahang hanya ada Kolej Matrikulasi saya.
Sekali lagi saya datang, wah! Sudah ada Waterpark Gambang.

Menariknya! Apa yang ada di sini?



Papan tanda yang cantik




Taman Tema Air yang besar.



Kedai yang menjual barang kenangan dari Bukit Gambang.




Bayaran masuk mengikut kategori.
Pada pendapat anda mahal atau tidak?



Pintu masuk dengan seni bina yang mengagumkan.


Okeh, dipendekkan cerita sebenarnya saya tak masuk pun dalam ni.
Saja je tengok-tengok apa yang ada.
Selidik harga pun ya juga.
Rasanya pantai kat Endau pun boleh mandi-mandi macam di sini.


Sementara di tingkat atas bangunan di Bukit Gambang,
ada sebuah pameran barangan lama.
Dan saya selaku peminat segala pameran pun terus melulu ke sini.
Antara objek yang menarik minat saya adalah :


Mesin kira



Mesin taip



Kalkulator



*Entri lawatan ke Bukit Gambang akan bersambung....

2 ulasan:

finiey berkata...

wow.. suka tgk kalkulator lama tu. besar. kalau bawak pergi exam tu kene 3 hari 3 malam baru sampai dewan exam :)

Nurul Hidayah Isnin berkata...

kalo pkai lg smpai la ni..
rsnya tak boloh bwk msk exam..
sbb lagi byk toyol yg budak boleh bwk..haha =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath - Anniversary

Suka