Anda pengunjung blog ke :

Sabtu, 16 Oktober 2010

Jumpa anak buah baru saya. =)



Nama diberi Fasihah Haziqah Binti Mohamad Rashid.
Lahir pada 15/10/2010 jam 11.46 pagi dengan berat 2.3 kg.
Berkongsi tarikh lahir dengan anak buah aku yang bernama Luqman.

Bercerita mengenai pengalaman abangku yang melihat proses bagaimana anaknya keduanya mula melihat dunia.

Mr. R: Taubat aku dik. Sampai sekarang aku mabuk darah lagi.
Aku : Kenapa kau mabuk pulak?
Mr. R: Aku mabuk darah. Siksanya orang bersalin kan..
Aku : Tau pun (walhal ak pn x ad pengalamn tengok scr live), sbb tu...sayangi lah
mak yang susah payah lahirkan kita.
Bersabung nyawa dia nak lahirkan kita...
Mr. R: (muka insaf)

Semoga bayi ini akan berbakti dan berjasa kepada org tuanya kelak.

Aku pun dah buat kesimpulan berikutan dengan kelahiran ahli baru di keluarga kami..
Iaitu, setiap kehilangan dan kesedihan itu pasti akan digantikan dengan perkara yang menggembirakan.

Akhir kata, selamat datang Fasihah..!!!
Semoga dengan kehadiranmu akan menceriakan lagi keluarga Mohamad Rashid Isnin dan tahniah kerana diberi peluang menjadi anak saudara kepada Usu kamu ini.. =)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath - Anniversary

Suka