Anda pengunjung blog ke :

Jumaat, 7 Mei 2010

Ya Allah..
Hambamu ini sudah semakin jauh
Semakin jauh dari jalan menuju ke arahmu...
Hambamu ini keliru dalam mengejar kenikmatan sementara..
Terlalu mencintai duniawi
hingga terlupa hakikatnya akhiratlah destinasi terakhir.

Tuhanku, perteguhkanlah hatiku..
Jangan kau goyahkan iman ku dengan godaan-godaan kehebatan dunia
Sesungguhnya hambamu ini sungguh kerdil
Masih tercari-cari haluan seorang muslim.

Ya Allah,
kembalikanlah getaran hatiku setiap kali aku menyebut namaMu..
Kerana aku mulai sedar yang getaran itu semakin sirna..sirna..dan sirna..

Tuhanku,
Kurniakanlah aku teman yang boleh memberi nilai tambah dalam setiap amalanku
Jadikanlah diriku juga seorang pemberi nilai tambah kpd orang-orang di sekelilingku
Aku akan berusaha Ya Allah
Berusaha menjadi yang terbaik di sisiMu

Bantulah aku Ya Allah..bantulah aku..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Suka