Anda pengunjung blog ke :

Ahad, 24 April 2011

AP 2011






Debaran kian terasa...
Saksikan siapa yang terkena..
Siapa yang dapat satu, dua, tiga, empat, atau lima...
Yang ditangkap tak siap kerja.

Siapa yang belum siap jurnal..
mahupun proposal.
Siapa yang bakal jadi juara.
Juga yang dapat rentas desa.

Saksikan detik-detik minggu akhir.
Kisah suka duka bergelar
peserta Akademi Praktikum 2011...



10 ulasan:

hazhuahn88 berkata...

gud luck chik..aku dh tersingkir awal..tp aku dpt peluang kedua tok nyanyian bahasa inggeris lak..harap akan ok..=)

danial berkata...

ko da siap jurnal? nk tiru blh?

Ila Aqilah berkata...

haha..yeah! saya sangat suka logo tu!
gambate!

Nurul Hidayah Isnin berkata...

tenkiu wan..jgn lupa..undi pada yg layak..hehe..
gu ludk utk ko jugak..jgn lupa kita masih ad APUndi Masuk..

Dhan: jurnal ke 3 belum.. ko nk wat sistem barter ngn aku x?

qilah: gambate!! terima kasih krn mnjdkknya sbg prof pic anda..=)

danial berkata...

tp hasil kje laki ko phm2 la kn. sgt simple. ak khuatir. ap kat ko bg je ko pnye kt ak pastu ko barter ngan qilah

Nurul Hidayah Isnin berkata...

apa kau cakap ni dhan? ko nk wat sis barter atas barter ea. x moh.. ak nk yg ko punya je.. tp kalo pasal sains..hurm..

danial berkata...

ak pn xigt ak buat psl ap. ko pnye format jurnal mcm mne. yg complicated tu ke

TunTeja berkata...

aku da tersingkir la deqyah..

Tipah Va Va Voom berkata...

gud luck u all's.....ade lg kire2 seminggu je kan?...chaiyok2!

Nurul Hidayah Isnin berkata...

tun teja: mmg kita t'sngkir..tp jgn lupa, kita ada konvo.. =)

tipah aka jiran kepada jiran jiran: thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath - Anniversary

Suka