Anda pengunjung blog ke :

Isnin, 22 Jun 2009

Selamat Hari Lahir Diri Sendiri..



Tau x gambar apa ni???
Ha...inilah namanya K.E.K..Kek!!!
Amacam, terliur x??

Kek ni sempena Hari Lahir aku yg ke 20..
Mksdnya tahun depan aku dah boleh mengundi utk pilihanraya...

Kek ni dibeli pada 6 Jun 2009 untuk sambutan hari jadi..
(tp sbnrnya besday aku 9 Jun 2009)
Terpaksa dibuat lebih awal sbb waktu ni je semua ada..
Dan majlis ni sebenarnya lebih kepada majlis reunion Haji Isnin's Family...

Alhamdulillah lapan-lapan adik beradik aku sume datang..
2 abang ipar ada, 1 akak ipar ada, dgn 14 anak saudara...
Ayah pun bacakan doa utk hari lahir aku..
Mmg agak touching dgr ayah baca doa..panjang pulak 2...

Kesimpulannya, majlis reunioun ni telah dirancang dengan jayanya oleh diri sendiri..

Terima kasih kepada semua yang berkenaan kerana melapangkan diri dan sudi hadir ke majlis ni..
Yang x dpt dtg tu x pe la...dimaafkan...

_______Terima Kasih kepada Penaja_______

Puding roti yg besh giler : Akakku (Rahmah)
Ketupat dan rendang  : Alongku dan emakku
Kasut baru : Azak dan keluarga
Baju tidur baru : Rahmah enterprise
Pembaca doa : Haji Isnin Bin Baderun
Sate : Haji Isnin jugak
Kek : Beli sendiri


InsyAllah tahun depan kalau ada modal, ada  masa lapang kita buat reunion lagi....!!

~Chiow!!!~


2 ulasan:

fathinaina berkata...

deqyah..kek ko tu sgtla sdap rupenye..hihii..kek pe tu weh??

*kt da sebaya skang!! hahaha*

Nurul Hidayah Isnin berkata...

aina, besday ko ble??
da lepas ke??
20 jun ari 2 ea???
haha..ye..dah sama um0!!

2 kek pandan je..
tp sdap la jugak sebab krim dia rasa aiskrim...heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath - Anniversary

Suka