Anda pengunjung blog ke :

Ahad, 3 Julai 2011

Hello Kitty Contest

Assalamualaikum...

Rasanya dah lama tidak menyertai peraduan atau slot tag, mentag, ditag dalam Blog.

Maka sebagai memenuhi harapan dan permintaan roomate saya Fatin Noorain Maslan,

maka saya bersetuju untuk menyertai peraduan ini.



Klik kat gambar ini untuk terus ke tuan empunya peraduan.




haaaa.....ini lah dia haiwan peliharaan anak buah saya.
Nama adik manis (baju pink) ni Nur Hanani Binti Muhammad Yani.
Dia memang pencinta haiwan.

Lain pula kes dengan adik dia yang kat belakang tu (baju hijau).
Nama dia Nur Amani Binti Muhammad Yani.
Dia memang suka haiwan peliharaan..
Suka tang mana?
Suka menjinjing telinga haiwan sambil membawa bersiar-siar..
Urgh...sungguh kejam kan?

Nak tag orang..tapi semua sibuk Internship.
cuba je lah.
Saya secara rasmi ingin menge'tag'
Anis Syud
dan
Aqilah Hamzah
dan
Malek Abdillah

Kalau anis, qilah, dan malek buat...
saya akan doakan mereka berjaya dalam Internship. Amin..

Sekian....

4 ulasan:

bunga berkata...

hahahahha..... gudluck mate:)

Ila Aqilah berkata...

haha..ala..mana nak cari gambar dengan kucing! wahaha

bunga berkata...

kamu ditag lg!
http://cekgubunga.blogspot.com/2011/07/contest-baju-raya-free.html

Nurul Hidayah Isnin berkata...

rumate : jomlah kita buat contest sendiri.. kita bagi hadiah buku RPH kita yg lama2 tu eh..

qilah:aiyoo..aku bru igt kau ni 'aktivis kucing'..kalo camtu, amek gmbr dgn biawak lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath - Anniversary

Suka