Anda pengunjung blog ke :

Selasa, 24 Mei 2011

Selamat Hari Lahir ! (Edisi 3)


Ya, saya masih dan masih lagi tahu,
sudah terlalu lambat untuk saya membuat ucapan hari lahir.
Tetapi lambat adalah lebih baik dari tiada kan kan ??
Memandangkan tahun ini adalah tahun terakhir saya bersama gadis-gadis dan jejaka-jejaka BACARZ,
maka rugilah bagi saya jika gagal memberikan ucapan hari lahir untuk mereka semua melalui blog Ojo Lali Mampir ini. Kenapa saya rasa rugi? Kerana....

Trivia :
PISMP Matematik 06-11 merupakan kelas saya yang paling lama
kerana saya bersama-sama dengan kelas ini selama 5 tahun setengah (5.5) !
Berbanding dengan hanya 3 tahun di sekolah tadika,
5 tahun di sekolah rendah
dan 5 tahun di sekolah menengah.
Oleh itu, sudah tentulah terlalu banyak kenangan
yang telah saya lalui bersama-sama mereka.
-Trivia Tamat-



Ucapan 7 :

Ucapan Selamat Hari Lahir ditujukan khas kepada
Nurul Norsilah Binti Roslin a.k.a praktikum mate saya.
Beliau telah selamat dilahirkan pada tanggal 28 Mac 1988 bertempat di Batu Pahat.
Doa saya semoga beliau dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki,
Tabah dalam menggalas tanggungjawab sebagai anak yang solehah.
Menjadi guru yang cemerlang di sekolah cemerlang (___)
Berbahagia di dunia dan di akhirat. Amin..
P/s: terima kasih kerana byk meminjamkan telinga, mendengar omelan sy di JDB utk 3 bulan hari tu.. =)






Berjiwa ibu dan lembut gaya,
Namun tegas prinsip peribadi;
Bila mamai lakunya tak terduga,
Nurul Norsilah nama diberi.





Ucapan 8 :


Mek weh, selamat hari jadi wehh...
Kurang sopankan ucapan saya?

Saya tukar sikit..
Selamat Hari Lahir diucapkan kepada Wan Maisarah Binti Wan Jaffar.
Beliau juga merupakan bekas praktikum mate saya di SK Kg Pasir.
Telah dilahirkan pada 9 Mei 1988.

Doa saya untuk beliau..
Semoga panjang umur, murah rezeki,
menjadi guru yang disayangi murid-murid,
Dipanjangkan jodoh bersama si dia yang ada sekarang.
Menjadi anak yang berguna kepada ibu bapa. Amin.
P/s: terima kasih kerana menjadi juru rias sy selama 5 thn ini..=)






Menjadi juruandam karier sampingan,
Sopan berjalan jadi tumpuan,
Wan Maisarah empunya gerangan,
Asalnya dia dari Kelantan.


Ucapan 9 :


Ni ucapan terbaru ni..
Selamat Ulang Tahun Kelahiran yang ke 23 ditujukan kepada Muhammad Hazwan Bin Serman yang lahir pada 24 Mei 1988.
Doa saya, semoga beliau menjadi anak yang soleh,
menjadi guru/ murabbi yang cemerlang.
Diberikan kebahagiaan di dunia dan di akhirat. Amin.
P/s : terima kasih kerana byk membantu semasa di JPP ke-44 dolu2 tu.. =)





Berwajah tegas tidaklah garang,
Sentiasa komited terhadap tugas;
Hazwan suka menolong orang,
KO sem depan bakal digalas.


Oklah, sekian sahaja daripada say..
Esok ada peperiksaan Kajian Tindakan.
All the best you all~

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Suka