Anda pengunjung blog ke :

Khamis, 2 Julai 2009

PANDU PUTERI KADET


TARIKH : 1 JULAI 2009
MASA : 2.30 PETANG
LOKASI : DATARAN DEWAN CAMPURAN
AGENDA : ISTIADAT PELANTIKAN PANDU PUTERI KADET

PATROL KENANGA

PATROL SIANTAN

PATROL MELUR

PATROL CEMPAKA

LEFTENAN MENYEMAT LENCANA PADA AHLI YANG SUDAH DILANTIK

PEMBAWA PANJI-PANJI MENJALANKAN TUGAS

Ahli Patrol Siantan bersama penasihat Pandu Puteri Kadet, Puan Harlina


"Bahawa dengan sesungguhnya, saya berjanji dan bersetia,
dengan sedaya upaya,
menunaikan kewajipan saya kepada Tuhan, Raja, dan Negara saya Malaysia,
menolong orang setiap masa,
dan mematuhi undang-undang kepanduan"

~ ikrar yang wajib dihafal ketika istiadat pelantikan ~

______________________________________

Terima kasih di atas komitment yang diberikan.
Tahniah kepada anda semua yang telah dilantik!!!

- Pengerusi Pandu Puteri Kadet-


7 ulasan:

'Cikgu Padi' berkata...

wah semangatnye...hidup pandu putri..hehe..pandu la dengan berhemah dan ingatla org tersayang..

Fathin Aina berkata...

rindunye nk join renjer!!! hehe..teringt zmn2 kt berenjer dlu..hehe

Muhd Ridhwan berkata...

hidayah..
ikan yg ko bela tu kuat mkn ea..
dh dkt 1 jam aku bg mkn..
x jgk knyg2..
stress aku..
ermmm tp ikan yg wrne hitam tu x aktif je..
nk mati kot rsenye..
cbe ko tgk..
kot2 ade luka ke sbb gaduh ngan kwn die..
cenyap je die..

Nurul Hidayah Isnin berkata...

cikgu padi : hahaha..sengal!!!
pandu cermat, jiwa selamat.

aina : huhu..2 la psl...pape xtvt kt cni je ak msti igt kt korg2 yg renjer putri ngn aku dulu...seronok time g gunug b'lumut!

muhd ridhwan :kah99x! ikan ni mmg la..
aku pn x tau nk train mcm mn dah..
diorg mmg x faham konsep b'syukur..
tp tima kasih la jgkn ikan ak sepanjang ak xde ari 2..
yg ikan hitam 2 kalo jht sgt ak masak aje pasni..

lidahaku berkata...

huhuhu
bagus2..

Ben Sedqi berkata...

Barisss.....barissss sedia!

Ben Sedqi berkata...

ridhwan....ak ar la, ikan itam tu x makan jagung kot....dia makan burger

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Suka