Anda pengunjung blog ke :

Khamis, 7 Mac 2013

Sahabat

Sahabat...

Sahabat itu teman...
Teman di kala kesedihan,
Tempat berkongi luahan,
Sumber meminta bantuan.

Adakala..
Gelagatnya memeningkan,
Rajuknya di luar jangkaan,
Senyumannya menceriakan keadaan.

Kini, sahabatku telah dewasa,
Menjadi pendidik di seluruh pelusuk Bumi Kenyalang,
Kematangan asas cerminan,
Bukan lagi anak hingusan.

Ada yang sudah berteman,
Ada yang sedang mengusung kandungan,
Ada yang bakal menamatkan zaman bujang,
Walau apa pun status, walau jarak jadi ukuran,
Kita tetap sahabat hingga akhir hayat. =)


Gugurl Bacarz

Nurul Norsilah + Mohd Iszal
27 November 2011
 
 
Nurul Hazwani + Shamsul Khairi
11 Mac 2012
 
Wan Maisarah + Suhaifi Saad
31 Mei 2012
 
S. Anantha Valli + K. Kunaselan
23 November 2012
Atiqah Syahirah + Mohd Syahreen
7 Disember 2012


Lizah + Muhammad Muizzuddin
16 Disember 2012

Nur 'Aqilah + Dzulfadli
Will be coming soon in 2013
 
 
Anis Syuhada + Jazli
Will be coming soon in 2013

Hidayah + Mohd Faris
Will be coming soon in 2013

 
 
BAHAGIA MELIHAT SAHABAT BAHAGIA
FOREVER BACARZ! (^_^)
 

2 ulasan:

Ila Aqilah berkata...

sedih dekyah baca lagi tengah mood-mood homesick ni isk rasa rindu sangat zaman kita belajar plus dekat dengan mak ayah!

mintak satu hari nanti dapatlah kita buat gathering nak tengok babies memasing hehe ;)

hidayah isnin berkata...

huk3...ak pun sedih qilah..dah la duk umah..x wat pape..teringat kt korang sume...

A'a..aku pun harap camtu..kita dpt kumpul reramai.. Tapi bila agaknya..huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath - Anniversary

Suka